onsdag 21 juni 2017

Hej alla föräldrar på Haga!

Jag vill passa på att tacka för ännu en härlig termin på Haga förskolor och jag tackar ju även för mig och min tid här på Haga förskolor. I sommar så går jag på föräldraledighet och ni kommer att möta en ny förskolechef till hösten. Vi har haft en lärorik och händelserik termin på våra förskolor både i projekt och annat arbete på förskolan. Till hösten kommer vi fortsätta att arbeta med Vårt Jordklot som projekt, det finns så mycket kvar att lära och göra när det gäller arbetet för en hållbar framtid.
Bloggen tar nu ett sommaruppehåll men startar åter igen vecka 33.
Vi på Haga önskar er en underbar sommar. Hoppas ni får massa sol och värme och tid för återhämtning J



Mvh

Tina Nilsson, förskolechef Haga förskolor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar